Чи можна замовити товар, якого немає на сайті або немає в наявності?
Як правило, ми не приймаємо замовлення на товари, яких немає в наявності.
Якщо ми можемо доставити даний товар на свій склад у передбачувані строки і
на прозорих умовах, він відображається сайті зі статусом «на замовлення»
і його можна замовити у звичайному порядку.
Якщо товар має статус «немає в наявності» або його немає на сайті, це
зазвичай означає, що ми не маємо чіткої інформації щодо того, коли
(або чи взагалі) він з'явиться і якою буде його ціна.
Оскільки ми намагаємося виконувати замовлення якісно і на прозорих
умовах та не давати пустих обіцянок, ми не приймаємо замовлення на
товари, яких немає в наявності.
Функція "Повідомте мене, коли товар з'явиться у продажу"
Замість того, щоб замовляти товари, яких немає в наявності,
рекомендуємо скористатись функцією «Повідомте мене, коли товар з'явиться
у продажу».
На сторінці кожного товару, якого немає в наявності, є відповідна кнопка
та віконце для введення тексту електронного повідомлення
(якщо Ви авторизувались, воно не потрібне).
Після реєстрації нами Вашого прохання про повідомлення, як тільки
товар з'явиться у продажу, Вам автоматично буде надіслане відповідне повідомлення.
Також пам’ятайте про те, що за замовчуванням на сайті відображаються
лише товари, які є в наявності.
Якщо Ви не можете знайти товар для того, щоб зареєструвати прохання про
повідомлення, встановіть відповідний фільтр у параметрах пошуку.
Ми не приймаємо прохань про повідомлення по телефону або електронною поштою.
Іноді протягом одного дня через наш склад проходить більше тисячі товарів.
Ми не можемо переглядати коментарі до кожного з них і перевіряти,
кого що може цікавити, тому єдина можливість отримати повідомлення
– це наша автоматизована система.
Наперед дякуємо за розуміння.
Дві виняткові ситуації
- Якщо конкретна позиція є новинкою, стосується бренду, який входить до
нашої пропозиції, а на сайті її немає, ймовірно, вона
незабаром там з’явиться. Або можете запитати у нас, можливо, ми щось
пропустили...
- Якщо товарів цього бренду взагалі немає в нашій пропозиції,
це означає, що ми їх не поставляємо.
Ми відкриті до пропозицій щодо розширення свого асортименту,
тому якщо пропозиція буде цікавою, ми можемо розпочати співпрацю,
але нас не цікавить поставка одиничних екземплярів товару.
Діаграма з історією наявності в продажу
На сторінці кожного товару також є діаграма з історією його наявності
в продажу. Подивіться на неї, оскільки вона дозволяє отримати багато інформації.
-
Якщо товар з’являється і зникає відносно регулярно, це означає,
що ми намагаємося підтримувати його запаси на рівні попиту,
але тимчасово він може бути відсутній на складі. Якщо на даний момент
його немає в наявності, переглянувши історію попередніх поставок,
Ви можете оцінити їх частоту і, таким чином, приблизно визначити, коли
він може знову з’явитися в продажу.
-
Якщо товар відсутній у продажу принаймні протягом кількох місяців
або якщо його ніколи не було у продажу , це означає, що товар
відсутній у дистрибутора (його знято з виробництва, він не
імпортується у зв'язку з низьким попитом) або ми припинили співпрацю з
даним постачальником. У такому випадку немає сенсу питати у нас, чи можемо ми
доставити товар, оскільки його відсутність у дистрибутора робить це не можливим.
Виняток становлять лише запчастини до деяких інструментів.
-
Можливі нестандартні ситуації на діаграмі:
-
На діаграмі не видно відмітки про поставку, але, не дивлячись на це,
статус товару змінився на "є в наявності". Пояснення: товар був
зарезервований, але не викуплений і строк резервування закінчився.
-
Товар постійно є в наявності, але протягом багатьох місяців (або навіть
кількох років) не було жодних відміток про поставку. Пояснення:
в останній партії прийшла велика кількість товару, якої вистачить надовго,
наприклад, ми купили в лімітованій серії велику кількість товару,
якого, після закінчення його запасів на складі, більше не буде на ринку.
Назад