Чи обов'язково вносити передоплату і чи я мушу її вносити?

Якщо Ви наш клієнт і у Вас уже є позитивна історія покупок, Ви можете зарезервувати товар без внесення передоплати, але загальна вартість зарезервованих товарів не може перевищувати встановленого ліміту.
Система автоматично встановлює ліміт на підставі Вашої історії покупок. Він відображатиметься на сайті завжди, коли Ви захочете зарезервувати який-небудь товар.


Якщо Ви новий клієнт, або перевищили ліміт, система попросить Вас внести передоплату.
Після створення резервування, під списком зарезервованих товарів Ви побачите кнопку «Внести передоплату». Натисніть на неї та дотримуйтесь інструкцій, які містяться на сайті.

Примітка: Оплату слід внести з точністю до копійки, згідно з розміром заявленої суми передоплати, а у випадку здійснення банківського переказу, не забудьте вказати ідентифікаційний номер передоплати в призначенні платежу, інакше система може неправильно зарахувати платіж або, принаймні, зарахувати його з затримкою.

Примітка. Вам не потрібно вносити передоплату за кожен товар окремо. Ви можете створити кілька резервувань і внести загальну суму передоплати, коли будете вважати, що список зарезервованих товарів уже готовий.

Примітка: Передоплату (якщо стосується) необхідно здійснити протягом 7 днів. Якщо Ви не внесете передоплату, резервування буде скасовано і залишатиметься неактивним до моменту отримання нами коштів.

Сума передоплати буде врахована при обчисленні остаточної суми, яка повинна бути сплачена в момент оформлення замовлення на зарезервовані товари.

Назад