Перевірити статус замовлення, точні дати готовності окремих товарів до відправки. За необхідності самостійно коригувати замовлення, додавати, видаляти, змінювати кількість товарів. Самостійно додавати нові замовлення до тих, які ще не відправлені, заощаджуючи на доставці

Панель самообслуговування

Кожен типовий інтернет-магазин дозволяє онлайн:

  • перевіряти статус замовлення
  • перевіряти статус платежу та здійснювати платежі
  • відстежувати посилку

Наш, звісно, теж, але у нас Ви маєте повний доступ до редагування свого замовлення, аж до моменту його відправки.
Отже, що ще Ви можете робити через нашу панель самообслуговування?

  • Перевірити орієнтовні дати відправки та доставки замовлення.
    У нас все прозоро. Вам не потрібно питати, чи є товар в наявності, скільки часу займе його доставка від постачальника тощо.
    На сайті Ви відразу можете дізнатись, коли кур'єр доставить посилку до Ваших дверей.
  • Перевірити стан готовності замовлення.
    У випадку замовлення кількох товарів, які поставляються різними постачальниками, Ви можете перевірити точну дату надходження на наш склад кожного окремого товару з Вашого замовлення, а також дізнатись, коли він буде готовий до відправки.
  • Додавати чергові товари до замовлення, яке очікує відправки.
    В останній момент Ви згадали про ще одну дрібницю, яка Вам потрібна? Не проблема, Вам не потрібно платити за наступну доставку, просто додайте товар до активного замовлення до того, як його буде відправлено.
  • Видалити товари з замовлення або скасувати все замовлення.
    Ви передумали або бажаєте отримати своє замовлення швидше, не чекаючи на отримання нами від постачальника товару, який затримує відправку?
    Просто видаліть цей товар із замовлення або перенесіть його до резервування та додайте до наступного замовлення, яке плануєте розмістити в майбутньому.
  • Зарезервувати товари.
    Ви не хочете, щоб хтось викупив останню одиницю товару, до того як це зробите Ви, але також не хочете, щоб ми уже надсилали посилку, тому що плануєте щось дозамовити найближчими днями?
    Це теж не проблема. Ви можете відкласти відправку замовлення на строк, що не перевищує 14 днів, і самостійно додати до нього нові товари.
    Вам потрібно щось зарезервувати на більший строк? Окрім можливості відкладення відправки замовлення, ми пропонуємо скористатись можливостями нашої системи резервування, яка дозволяє зарезервувати товар на строк до шести місяців після часткової оплати його вартості.
  • Змінити спосіб оплати.
    Ви обрали передоплату, але з якихось причин не можете її внести? Можете самостійно змінити форму оплати на оплату при отриманні або навпаки.
  • Змінити спосіб доставки та адресні дані.
    Ви вказали невірну адресу, або хочете, щоб Вам доставили посилку на роботу, а не додому – перед відправкою посилки можна відредагувати адресу та змінити експедитора.
    Вашу адресу важко знайти? Розмістіть інструкцію для кур’єра, яка буде надрукована на накладній.
  • Редагувати рахунок-фактуру
    Ви можете вказати, на які товари необхідно виставити рахунок-фактуру (на решту буде видано чек).
    Ви також можете змінити адресні дані, які будуть вказані в рахунку-фактурі, а також можете роздрукувати рахунок-фактуру безпосередньо з нашого сайту.
    Якщо для здійснення оплати Вам потрібен рахунок-проформа, Ви також можете завантажити його безпосередньо з сайту.
  • Нестандартні потреби?
    Прямо на сайті Ви можете перевірити, хто займається Вашим замовленням, додати коментарі для наших працівників,
    або, якщо Ви не можете зробити щось самостійно через панель самообслуговування, надіслати повідомлення через спеціальний месенджер,
    який прикріпить Ваше повідомлення до замовлення, завдяки чому воно не загубиться, про нього не забуде ніхто тощо.

Все це (крім довгострокових резервувань) Ви можете робити навіть без створення облікового запису.
Після оформлення замовлення на Вашу адресу електронної пошти будуть надіслані спеціальні посилання для доступу, які дозволять Вам самостійно вносити зміни, і водночас зроблять неможливим їх внесення сторонніми особами.


Як увімкнути панель самообслуговування?

- авторизуйтесь і перейдіть на вкладку «Мої замовлення»
- якщо у Вас немає облікового запису, натисніть на відповідне посилання в електронному листі, що підтверджує прийняття замовлення, який було автоматично надіслано Вам під час оформлення замовлення.

Назад